Thursday, September 16, 2010

" လမ္းခြဲဇယား "



ဒီေန႕ က်ေနာ္နဲ႕ လမ္းခြဲမယ္လို႕ သူမေၿပာခဲ့တယ္။

မေန႕ညက တစ္ညလံုး က်ေနာ္အိပ္မေပ်ာ္ ႏိုင္ခဲ့ဘူး။ ကံဆိုးစြာနဲ႕ ဒီေန႕မနက္ေစာေစာ ကတည္းက မိုးရြာေနခဲ့ၿပန္တယ္။ တစ္ကယ္ကို က်ေနာ္ဘာလုပ္သင့္လဲ ေသခ်ာစဥ္းစား ခဲ့တယ္။ က်ေနာ္ထီးမေစာင္းပဲ ခပ္ေစာေစာ ထြက္လာခဲ့တယ္။ က်ေနာ္တို႕ ေနာက္ဆံုး ခ်ိန္းထားတဲ့ ေနရာက ေကာ္ဖီဆိုင္ အစြန္ဆံုးက စားပြဲ၀ိုင္းေလးမွာ။ က်ေနာ္ေရာက္ေတာ့ သူမကေရာက္ႏွင့္ ေနၿပီ။ သူမဘာသာ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္မွာ ေသာက္ေနတယ္။ က်ေနာ္ေရာက္ေတာ့ ခံစားခ်က္မဲ့တဲ့ မ်က္လံုးနဲ႕ ၾကည့္ေနခဲ့တယ္။ က်ေနာ္အသက္ပါပါ ၿပံဳးၿပလိုက္ေပမယ့္ သူမႏႈတ္ခမ္းေတြ ႏႈတ္ဆိတ္ေနခဲ့တယ္။ က်ေနာ္တို႕ အတန္ၾကာႏႈတ္ဆိတ္ ေနခဲ့ၾကတယ္။

" လမ္းခြဲတဲ့ အတြက္စိတ္မေကာင္းပါဘူး..အဲဒီအတြက္လည္း က်မ မေတာင္းပန္ႏိုင္ဘူး...." လို႕သူမေၿပာခဲ့တယ္။ က်ေနာ္တို႕ အတန္ၾကာ ဘာမွမေၿပာ ၿဖစ္ၾကၿပန္ဘူး။ ခဏၾကာေတာ့ သူမလက္သန္းၾကြယ္က ပလက္တီနမ္ လက္စြပ္ေလးကို ခၽြတ္လိုက္တယ္။ က်ေနာ့္ကို လွမ္းေပးခဲ့တယ္။ က်ေနာ့္မွာ ေၿပာစရာစကား ရွားပါးေနခဲ့တယ္။

" က်မ သြားေတာ့မယ္..ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္.." တဲ့။ က်ေနာ္ သတိ၀င္လာၿပီး သူမလက္ကို လွမ္းဆြဲ လိုက္မိတယ္။ ၿပီးမွ ၿပန္ေတာင္းပန္ လိုက္တယ္။

" ကိုယ္တို႕ စာရင္းရွင္းၾကရေအာင္..." က်ေနာ္ခပ္တိုတို ပဲေၿပာၿပီး အသင့္ယူထာတဲ့ မွတ္စုစာအုပ္ေလး ကိုထုတ္လိုက္တယ္။

" လမ္းခြဲဇယား "

1.1st, June, က်ေနာ့္ေမြးေန႕မွာသူ႕ကိုပထမဆံုးလက္ေဆာင္ေပးခဲ့တယ္။ (Sony Ericsson Handset = 150$)
2. 3rd, June , KFC စားၾကတယ္..( 30$ / 2= 15$ per each )
3. 15th, June , သူအိမ္ေၿပာင္းတာ ( Taxi = 25$ for 13 minutes )
4. 30th, June , သူ႕အေမအတြက္ CG Brand လက္ဆြဲအိတ္ ( 45 $ )
5. 15th, July, သူငယ္ခ်င္း မဂၤလာေဆာင္သြားဖို႕ အကၤ်ီဖိုး ( 39 $ )
6. 30th, July ,အိမ္လခစေဖာ္ဖိုး ခုထိၿပန္မေပးရေသး ( 300 $ )
7. 17th, October, passport သက္တမ္းတိုးဖို႕ အခြန္ေဆာင္ပိုက္ဆံမေလာက္လို႕ စိုက္ထားတာ ( 50 $ )
( မွတ္ခ်က္။ လကုန္ရင္ လြဲမယ္ဆိုၿပီး ခုထိမလြဲရေသး )
8. Hari Raya Haji Holiday >> Zoo သြားေတာ့ လက္မွတ္ခ ( သူမနဲ႕ သူမရဲ႕သူငယ္ခ်င္းအတြက္ 20 $ )
9. Phone Card ဖိုး ( Total 5 cards = 8x5= 40$ )
( Date မမွတ္မိေတာ့...)
10. 2006-07 New Year Night ( Party ဖိုးသူ႕အတြက္စိုက္ခ = 30$ )

" ခ်စ္သူအတြက္ႏွစ္ခ်ဳပ္ "

စုစုေပါင္း ရည္းစားသက္တမ္း - June to December ( 7 Months )
စုစုေပါင္း ကုန္က်ေငြ - 702 $
Remarks - ရည္းစားသက္တမ္း ၇ လအတြင္း သူမလက္ကိုသာ ကိုင္ခိုင္းၿခင္း။
( ရုပ္ရွင္လက္မွတ္ဖိုးမ်ား ထည့္မတြက္ထားပါ။ က်ေနာ္က လက္မွတ္၀ယ္၍ သူမကမုန္႕၀ယ္ေသာ ေၾကာင့္ၿဖစ္သည္။ )


" ဟင္..နင္..နင္.." သူမတုန္လႈပ္ စြာက်ေနာ့္ကို ေအာ္ခဲ့တယ္။

" ေနာက္တစ္ႏွစ္အတြက္က ဟိုဘက္စာမ်က္ႏွာမွာပါ...." လို႕က်ေနာ္ သူမမ်က္ႏွာကို မၾကည့္ပဲ ေၿပာလိုက္တယ္။ ၿဖတ္ကနဲ သူမလက္ညိႈးေလးနဲ႕ 2007-08 ႏွစ္ခ်ဳပ္ေလးကို တန္းခနဲ ေထာက္ၾကည့္ လိုက္တယ္။

" 975$ and 50cents...ဟင္ ၿပားငါးဆယ္က ဘာအတြက္စြန္း ေနရတာလဲ...." တဲ့။

" ခ်စ္ ဒန္ေပါက္စားတဲ့ေန႕ ကတစ္ရွဴးလာေရာင္းလို႕ ၀ယ္လိုက္တာေလ..."

" ကို..ရယ္..အဲဒီေလာက္ေတာင္ မွတ္မိတာလားဟင္..." သူမေၿပာေနရင္း မ်က္ရည္၀ိုင္းလာခဲ့တယ္။ ခ်စ္သူ သက္တမ္း တစ္ေလွ်ာက္လံုး ေခၚလာတဲ့ " ကို " ဆိုတဲ့အသံုးအႏႈန္း ရုတ္တရက္ ၿပန္ေပၚလာ ခဲ့တယ္။ ရုတ္တရက္ ဆိုသလို သူမမ်က္ႏွာထားတင္း လာၿပန္တယ္။

" ေအး ..ေကာင္းၿပီေလ....ငါ ..နင့္ကို လကုန္ရင္ ဒီေငြေတြ အားလံုးလြဲလိုက္မယ္..." သူမ ေဒါသသံနဲ႕အတူ ငိုသံပါ ေရာေနခဲ့တယ္။

" က်န္ေသးတယ္...." က်ေနာ္ခပ္ၿပတ္ၿပတ္ ေၿပာမိလိုက္တယ္။

" ဘာလဲ..ဘာက်န္ေသးလဲ..နင္ဘာၿပန္လိုခ်င္ေသးလဲ..." သူမႏႈတ္ခမ္းေတြ တစ္ဆတ္ဆတ္ တုန္ရီလာခဲ့တယ္။

" လက္ထဲက လက္ကိုင္ဖုန္း၊ ၿပီးေတာ့ ဒီဖိနပ္ကလည္း Anniversary တုန္းက အမွတ္တရ ေပးခဲ့တဲ့ဟာမလား..."

သူမေဆာက္တည္ရာမရ ထထြက္သြားခဲ့တယ္။ ၿမက္ခင္းၿပင္ေပၚ ေရာက္ေတာ့ ဖိနပ္ခၽြတ္ၿပီး က်ေနာ္႔ ရင္ဘတ္ကို ေကာက္ေပါက္ခဲ့တယ္။ မိုးေတြကလည္း သဲၾကီးမဲၾကီးပါပဲ ရြာေနလိုက္ၾကတာ။ ၾကည့္ေကာင္းေကာင္းနဲ႕ ၾကည့္ေနတဲ့ ပြဲၾကည့္ပရိသတ္ေတြ လိုပဲ။ သူမလွည့္ထြက္ သြားခဲ့တယ္။ သူမငိုေနတာ က်ေနာ္ၿမင္ေနရတယ္။ က်ေနာ္လည္း မတတ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး။

" ခဏ..ခဏ..."

သူမကိုက္စား လုမတတ္မ်က္လံုးစိမ္းၾကီးေတြနဲ႕ လွမ္းၾကည့္ေနခဲ့တယ္။ သူမနဲ႕ ေတာ္ေတာ္ ေ၀းတာေတာင္ အသက္ရႈသံေတြ ၾကားေနရတယ္။ သူမပါးမွာ မိုးေရေတြလား၊ မ်က္ရည္ေတြလား က်ေနာ္မခြဲၿခား တတ္ေတာ့ဘူး

" ထီးလည္း ၿပန္ေပးခဲ့ဦး..."

" ဘာ !!!!!! "

သူမ ခႏၶာကိုယ္ ရုတ္တရက္ဆိုသလို မိုးေရထဲမွာ ယိုင္လဲသြားခဲ့ ေတာ့တယ္။

--------------------------------------။။။။။။။---------------------------------------------------

ခုေတာ့ ဒီအေၾကာင္းေတြကို က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ ေၿမးေတြ၊ ၿမစ္ေတြ အထိႏွစ္ေယာက္သား ဟာသ ေၿပာၿဖစ္ေနၾက ဦးမွာပါေလ။ စာဖတ္သူေမာင္ဘြား မိတ္ေဆြေတြလည္း ခ်စ္သူက လမ္းခြဲမယ္ဆို ထုတ္သံုးဖို႕ လက္နက္ေလးၿပင္ဆင္ ထားၾကဦးေနာ့။ ဒါမွ ခ်စ္သူကို အေၾကြးနဲ႕သိမ္းလို႕ ရမွာ။



ဖန္ေန၀န္း

( မည္သူ႕ကိုမွ် မရည္ရြယ္ပါ )

3 comments:

Anonymous said...

ေတာက္..
ဒါမ်ိဳး လာရွင္းလို႕ကေတာ့ကြာ...
င့ါကိုေတာင္ ျပန္အမ္းသြားရေစ့မယ္..

myo said...

ဖုန္းဖိုးက အေပၚကစာရင္းထဲမွာပါျပီးျပီေလ ႏွစ္ခါလိုခ်င္လို႔လား..

(ဟဲဟဲ ဘာရမလဲ ဒါမ်ိဳးလာစမ္းလို႔ကေတာ့ :P)

The Queen said...

ဟားဟား ရယ္ရတယ္...