Friday, October 22, 2010

" ဘာမဟုတ္ ညာမဟုတ္ သူေၿပာၿပတဲ့အိတ္အစုတ္ "


ေလာကမွာ " အေဖာ္ " ဆိုတာ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတတ္ ၾကတယ္မလား။ ကိုယ္နဲ႕သန္ရာ သန္ရာပါပဲ။ က်မရဲ႕ အေဖာ္ " လြယ္အိတ္ၾကီး " ကေတာ့ မရွိလို႕ကိုမၿဖစ္ဘူး။ လြယ္အိတ္ၾကီး ဆိုလို႕ငယ္ငယ္ကလို ေဘးသိုင္းလြယ္ တာမ်ိဳးေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ က်မက ႏႈတ္က်ိဳးတတ္သူမို႕ပါ။ သူက လိင္မပါတဲ့ က်မခ်စ္သူ လို႕လည္း ဆိုလို႕ ရတယ္။ လိုလိုမယ္မယ္ ပစ္ထည့္ထားမိတာ ခုေတာ့စားရင္းစစ္ နဲ႕တန္းတိုးေတာ့တာပဲ။ ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ ေက်းဇူးေတာင္ တင္ရမလို ပါပဲ။ က်မလည္း ပစၥည္းေတြ စစ္ခ်င္ေနတာ ၾကာပါၿပီ။ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ေပးရမယ့္ပစၥည္းဆို တစ္ခါတည္း လြယ္အိတ္ထဲ တန္းခနဲပစ္ထည့္ ထားလိုက္တာ။ တစ္ခ်ိဳ႕ဆို မေပးၿဖစ္ေတာ့ပဲ လြယ္အိတ္ထဲမွာ ပဲေသာင္တင္ေန တတ္ေသးတာ။ ဒါေတြက ယာယီထည့္ထားရာကေန ၿပန္မထုတ္မိ ေတာ့တာပါ။ ေရေမႊးမၾကိဳက္တဲ့ က်မရဲ႕အိတ္ကေလးက ေဆးနံ႕ေတြနဲ႕ ေရာၿပြန္းေန ေတာ့တာပဲ။ က်မက လွလွပပနဲ႕ စတိုင္က်ဖို႕ထက္ လိုခ်င္တာအားလံုး ထည့္လို႕ရတဲ့ ခပ္ၾကီးၾကီး ဒီအိတ္ေလးပဲ ခ်စ္တယ္။ Nike ၾကိဳးတိုတိုနဲ႕ က်မရဲ႕ အိတ္ၾကီးကေတာ့ က်မခ်စ္သူထက္ေတာင္ က်မနားမွာ အခ်ိန္ပိုေပး ၿဖစ္ေသးတယ္။ ဘုတ္စုတ္စုတ္ေနေလ့ ရွိတဲ့က်မ လွတပတေလး ၿပင္ဆင္မိရင္ေတာင္ လူရယ္ခ်င္ဖြယ္ ၿဖစ္ၿဖစ္ သြားတတ္တာ။ အိတ္ထဲမွာ ဘီးသာပါတာ။ အၿမဲလိုလို ေခါင္းစုတ္ဖြားနဲ႕က်မ လြယ္အိတ္ၾကီးနဲ႕ပဲ ပိုလိုက္ဖက္သတဲ့။ ခ်စ္သူကေၿပာဖူးေသးတယ္။

၁။ ထမင္းဘူး(အခြံလြတ္)
၂။ ဒဏ္ေၾက လိမ္းေဆး
၃။ ဒဏ္ေၾကလိမ္းေဆး အရည္
၄။ ပလာစတာ
၅။ ထြန္းရွဴေဆး
၆။ ရွဴေဆးဘူးေသး
၇။ မွန္ေသးေသးေလး (သြားၾကားညပ္မညပ္ ထုတ္ၾကည့္ရန္)
၈။ ႏႈတ္ခမ္းနီ (ကာလာမပါ)
၉။ ႏႈတ္ခမ္းနီ (Gloss)
၁၀။ ................ တထုပ္
(ရွက္လိုက္တာ)
၁၁။ ရံုးေသာ့တြဲ
၁၂။ အိမ္ေသာ့တြဲ
၁၃။ အမ္အာတီ ကဒ္
၁၄။ ဘဏ္စာအုပ္
၁၅။ အေၾကြေစ့အိတ္
၁၆။ ဘဏ္ျဖတ္ပိုင္းခ်ည္း ျဖစ္ျဖစ္ေနတတ္ေသာ ပုိက္ဆံအိတ္
၁၇။ Note book
၁၈။ မမ္မိုရီ စတစ္္ခ္
၁၉။ i banking key ပိုက္ဆံေတြတြဲထားေသာ ကီးခ်ိန္းေလးႏွင့္
၂၀။ အနာလိမ္းေဆး အရည္ (အျမဲထိခုိက္ေလ့ ရွိေသာ ရွပ္တီးရွပ္ျပာ၏ အလုိအပ္ဆံုးေသာ အရာ)
၂၁။ hand cream
၂၂။ hand sanitizer
၂၃။ တစ္ရွဴး (dry)
၂၄။ တစ္ရွဴး (wet)
၂၅။ ေဘာပင္ ၂ေခ်ာင္း
၂၆။ ဘီး ( မၿဖီးၿဖစ္ေပမယ့္ ယူသြားေလ့ရွိတယ္ )
၂၇။ ဖုန္းေဘလ္၊ ပီယူဘီ ေဘလ္
၂၈။ စတားဟဘ္ စာခ်ဳပ္
၂၉။ ထီး

အခုလို နံပါတ္စဥ္ေတြ ခ်ၾကည့္မွ က်မပုခံုးေတြ နာနာေနတာ ဒါေတြေၾကာင့္လို႕ ေတြးမိလိုက္တယ္။ ေရသန္႕ဗူးလိုမ်ိဳး၊ မုန္႕(ဘီစကစ္ ထုတ္၊လိုလီေပ့ါပ္ ) လိုမ်ိဳးေတြ ကိုလည္း အေပါ့စား သယ္သြား သယ္လာ မ်ိဳးေတြေတာ့ စားရင္းထဲမထည့္ ေတာ့ပါဘူး။ မ်က္စိမိွတ္ႏွိက္ရင္ေတာင္ ဘယ္ေထာင့္မွာ ဘာရွိတယ္ဆိုတာ အလြတ္ရ ေနတတ္တယ္။ ဘာပစၥည္းမဆို အိတ္ထဲ၀င္ၿပီးရင္ ၿပန္မထြက္တတ္ ေတာ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ အိတ္ထဲမွာ ေသခ်ာထည့္ထားတဲ့ ပိုက္ဆံေတြက်ေတာ့ က်မသတိထား မိလိုက္တဲ့အခ်ိန္ဆုိ သိပ္မက်န္ေတာ့ဘူး။ ေၿပာင္ေတာ့မယ္လို႕ Notice ၿပၿပီ။ ႏွစ္သက္မိလို႕ ၀ယ္တုန္း ကေတာ့ အသစ္ေလးပဲ။ အိတ္ေလးလည္း ေဟာင္းလာသလို က်မလည္း ေမြးႏွစ္ေတြ မေဖာ္ၿပႏိုင္ ေလာက္ေအာင္ သကၠရာဇ္ တိုးလာခဲ့တယ္။ စာေရးသူရယ္ ရွင့္နဲ႕ေတြ႕မွပဲ က်မရဲ႕အိတ္ေလး တန္ဖိုး ပိုရွိေနပါ ေရာလားကြယ္။ ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ လြယ္အိတ္ၾကီးကို ေလွ်ာ္လိုက္ဦးမွ။ မေလွ်ာ္တာလည္း အေတာ္ၾကာေနၿပီ မဟုတ္လား။


ဖန္ေန၀န္း


(စာၾကြင္း။ အိတ္အစုတ္ၾကီးကို ဘာလို႕အၿမဲလြယ္ ေနရတာလဲလို႕ေမးမိလိုက္တာကေန စာတစ္ပုဒ္ ေရးမိသြားပါတယ္။ ခြင့္လြတ္ပါ ကာယကံရွင္ရယ္။ ေနာက္ဆို စာေရးသူေရွ႕ အသက္ရွဴသံေတာင္ မမွားမိေစနဲ႕ေနာ္။ ဘာေၾကာင့္မွားတယ္ ဆိုၿပီးေရးမိသြား မွာဆိုးလို႕ပါ....:P )

No comments: