Thursday, November 25, 2010

" တစ္ေန႕ေန႕ "


က်မအလြမ္းေတြ သီကံုးေနခဲ့တာ သံေယာဇဥ္ခ်ည္မွ်င္ေတြေတာင္ ရိေဆြးလာေနခဲ့ၿပီ။ တစ္ကယ္ဆို က်မက မိုးစက္ေလးေတြ ေကာက္ၿပီးခ်စ္သူနာမည္ ကိုစီခ်င္ေနခဲ့တဲ့ သူပါ။ ခ်စ္သူနဲ႕ က်မၾကားမွာ ဘာအာဃာတ အၿငိဳးတရားမွ မရွိပါပဲ သက္သက္မဲ့ က်န္ရစ္ခဲ့ရတာကိုေတာ့ က်မသိပ္ၿပီး ဘ၀င္မက် လွပါဘူး။ က်မလြမ္းလြန္းလို႕ ရိုက္မိတဲ့ လက္ကြက္ေတြေတာင္ စေပ့ဘား(Space-Bar)ၿခားဖို႕ ေနရာမက်န္ေတာ့ပါ။ က်မခ်စ္သူကို တစ္ဘ၀စာေမွ်ာ္လင့္ ထားခဲ့တာပါ။ က်မခ်စ္သူကို ခ်စ္ဖို႕မစဥ္းစားခင္ ကတည္းက ခ်စ္ေနခဲ့ မိတာပါ။ ခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့စကားထက္ က်မပိုေတြး ခဲ့မိတာက က်မကိုမထားရစ္ခဲ့ဖို႕ပါ။ က်မဘ၀မွာ အေၾကာက္ဆံုးက သိပ္ခ်စ္တဲ့သူက က်မကိုထားရစ္ ခဲ့မွာကိုပဲ။
ခ်စ္သူ
ေႏြမိုးေဆာင္း ဆယ္ခါေၿပာင္း
အတိတ္ေတြ ေဟာင္းေစခဲ့ဦးေတာ့
ငါ့အခ်စ္က
မေၿပာင္းလဲႏိုင္ခဲ့ပါ...။

သူငယ္ခ်င္းဘ၀ ကတည္းက က်မခ်စ္သူအေပၚမွာ ဂရုစိုက္မႈေတြ ပိုမိခဲ့တာ ၀န္ခံပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြက က်မခ်စ္တဲ့သူဟာ မခ်စ္ေကာင္းတဲ့သူပါတဲ့။ က်မဆတ္ဆတ္ထိေတာင္ မခံႏိုင္လြန္း ခဲ့ပါဘူး။ က်မခ်စ္သူကို ခ်စ္တာဟာ အေၾကြပန္းမို႕လို႕ ေရႊနန္းထိုက္ခ်င္ ေနတာမ်ိဳးလည္း မဟုတ္ဘူး။ အခ်စ္အတြက္ ခိုင္မာတဲ့ သစၥာတရားနဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာႏွစ္ခုကို ေပါင္းစပ္ထားတဲ့ ဥပေဒသေလး တစ္ခုတည္းပါ။ က်မခ်စ္သူကို ခ်စ္လို႕ကို ခ်စ္မိခဲ့တာပါ။ ရုပ္ေခ်ာလို႕၊ ပညာတတ္လို႕၊ ႏိုင္ငံၿခား သြားေတာ့မွာမို႕ က်မေရြးခ်ယ္ခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ေရွးေရွးဘ၀ေတြက တင္ခဲ့မိတဲ့ အခ်စ္ေၾကြးတစ္ခုကို ေပးဆပ္ရသလို ခံစားၿပီး ခ်စ္ခဲ့မိတာပါ။ ခ်စ္သူကို ႏွလံုးသားထဲမွာ ဆီစိမ္ၿပီး မပုတ္မသိုးေအာင္ တိတ္တဆိတ္ က်မသိုေလွာင္ ထားခဲ့တာပါ။ က်မခ်စ္သူနဲ႕ ခြဲခြာခဲ့တာ ခေရေတြေတာင္ ရာသီသံုးခါစာ ေၾကြၿပီးသြားၿပီ။ က်မဟာ အခ်စ္အတြက္ ဆႏၵေတြကို အေတြးထဲမွာပဲ သိမ္းထားႏိုင္ ခဲ့သူပါ။ အခ်စ္နဲ႕ပတ္သက္ရင္ ဇာတ္သိမ္းပိုင္းကိုေတာင္ ရင္မခုန္ရဲဘူး။ ခ်စ္မိလို႕ခ်စ္ခဲ့တာ လို႕ပဲ က်မထပ္ေၿပာ ပါရေစ။
ခ်စ္သူ....
ငါ ကိုးကြယ္တဲ့
အဲ့ဒီ အခ်စ္က
နင္ ယုိးမယ္ဖြဲ႕
ထားရစ္ခဲ့ေတာင္
မပုပ္သုိးႏိုင္တဲ့ ရွင္သန္မႈမ်ိဳးနဲ႕ပါ။

က်မအခ်စ္ကို ကိုးကြယ္တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ လို႕ဆိုလည္း ခံယူရဲပါတယ္။ ယံုၾကည္မႈကိုေတာင္ အခ်စ္အတြက္ ရဲေဆးတင္ထားတဲ့ သူပါ။ အတၱနဲ႕မာနဆိုတာ က်မခ်စ္သူအတြက္ အဆိပ္တစ္ခြက္ လိုပါ။ က်မခ်န္ရစ္ထားခံရတဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးကို မလိုခ်င္ပါ။ က်မခ်စ္သူကို ေနာက္ဆံုးႏႈတ္ဆက္ခြင့္ ရတဲ့ေန႕ဟာ က်မအသက္ရွဴၾကပ္တဲ့ ေန႕တစ္ေန႕ လိုပါပဲ။ တိမ္တိုက္ေတြ ၿပိဳကြဲေနတာကိုပဲ လူေတြက ၿမင္ေတြ႕ခံစား ႏိုင္ၾကတာပါ။ က်မႏွလံုးသား တစ္စစ တိုက္ေဆြးၿပီး ေၾကမြကုန္တာေတာ့ က်မတစ္ဦး ထဲပဲသိႏိုင္ပါတယ္။ ခ်စ္သူခ်န္ရစ္ထားခဲ့တဲ့ ေန႕ကစလို႕ က်မကိုယ္က်မေတာင္ privacy မရွိေတာ့သလို ခံစားေနမိတယ္။ ေလလႈိင္းထဲကေန ဆက္သြယ္မႈရဲ႕ ဧရိယာၿပင္ပကို က်မတစတစတြန္းပို႕ ခံေနရတယ္။ သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ က်မရဲ႕ခ်စ္သူကိုယ္တိုင္ အေၾကာင္းၿပခ်က္ မဲ့စြာနဲ႕တြန္းပို႕ ေနခဲ့တာပါ။ က်မခ်စ္သူနဲ႕ ေ၀းရာကိုမေရာက္သြားဖို႕ အားခဲထားရင္း ေနာက္ဘက္ကို ေရြ႕ေရြ႕သြားခဲ့ရတယ္။ လူေတြေၿပာၾကတာက ကမာၻၾကီးဟာ ရြာၿဖစ္ေနပါၿပီဆို။ ဒါဆိုက်မဟာ ကမာၻရဲ႕တစ္ဖက္ၿခမ္း ေရာက္ေနသူေပါ့။

က်မအတတ္ႏိုင္ဆံုး ခံစားခ်က္ကို က်ားကန္ထားရင္း ခ်စ္သူဆီက
" ဟယ္လို " ကိုရဖို႕ နည္းမ်ိဳးစံုနဲ႕ ၾကိဳးစားခဲ့ပါေသးတယ္။ အခ်ည္းအႏွီး ဆိုတဲ့စကားဟာ က်မအတြက္ လိုပါပဲ။ က်မအတြက္ေတာ့ မၿဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ ေလာကမွာ မလိုခ်င္ပဲ အသင့္ရွိေနခဲ့ပါတယ္။ စိတ္ခ်ပါခ်စ္သူ။ ခ်စ္သူအေပၚ စိတ္ပ်က္ၿခင္း မရွိသလို အၿပစ္လည္း မၿမင္မိပါဘူး။ က်မခ်စ္သူကို ခ်စ္ေနၿမဲတိုင္း ဆက္ခ်စ္ေနဦးမွာပါ။ က်မဆက္ခ်စ္ေနဖို႕ေတာ့ က်မကိုယ္က်မ တာ၀န္ယူရဲပါတယ္။ က်မက လူႏွစ္ေယာက္ရပ္လို႕ မရေတာ့တဲ့ ေခ်ာက္ကမ္းပါးက တံတားေပၚ ေရာက္ေနခဲ့ရင္ေတာင္ ခ်စ္သူကိုေနခြင့္ ေပးခဲ့မွာပါ။ ဒါေပမယ့္ က်မခ်စ္သူကို ၿပံဳးၿပံဳးေလးေတာ့ တစ္ဘ၀စာ နမ္းခဲ့လိုက္မယ္။ ခ်စ္သူအတြက္ က်မ မေနေပ်ာ္ခ်င္ေနပါ။ က်မ ေသေပ်ာ္ပါတယ္။

ခ်စ္သူ...
ကစဥ္႕ကလ်ားနဲ႕
အပါးက ခြာခ်င္ေပမယ့္
ႏွလံုးသား ဥပကၡာၿပဳခဲ့ရက္တယ္...။

မိုးရြာတိုင္းလည္း က်မလြမ္းတယ္။ ေၿမေပၚမွာ ေၾကြသမွ်မိုးစက္ေတြ ေလာက္ထိေတာင္ က်မအခ်စ္ဟာ သိပ္ကိုအႏုစိတ္လြန္းပါတယ္။ ခ်စ္သူဟာ က်မရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးပါ။ အခ်စ္ေတြ ဆံုးသြားဖို႕ မဟုတ္ပါဘူး။ ခ်စ္သူအတြက္ ပတ္၀န္းက်င္ကေပးတဲ့ အဆိပ္ေတြကို က်မမ်ိဳခ် ေနရတာ က်မအတြက္ သိပ္အခါးၾကီး မဟုတ္ပါဘူး။ ခါးသက္သက္ ေလာက္ပါ။ က်မကို ပိန္သြားလိုက္တာတဲ့ လူေတြကေၿပာတယ္။ က်မကို တစ္စံုတစ္ရာေရာဂါ မ်ားလားဆိုၿပီး ပူပန္ေနၾကတာ။ ဟုတ္တယ္ရွင္။ က်မ အခ်စ္ကင္ဆာ ၿဖစ္ေနတာလို႕ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ ေၿပာလိုက္ခ်င္မိပါရဲ႕။ ဆရာမဂ်ဴးက အခ်စ္ဆိုတာ ၾကိဳးနဲ႕သီဖို႕ မလိုတဲ့ ပန္းကေလးေတြတဲ့။ က်မကေတာ့ အလြမ္းေတြကို ပစ္မထားရက္လို႕ ခံစားခ်က္ၾကိဳးနဲ႕ တုန္ရီစြာပဲ သီမိေနခဲ့ၿပီ ဆရာမရယ္။ သီခ်င္းေတြထဲကလို စမ္းေရထဲ ေမွ်ာလိုက္ရမွာလည္း ဥပကၡာထားရာ က်လြန္းတယ္။

က်မက ခ်စ္သူနဲ႕ပတ္သက္ရင္ အခ်စ္စာမ်က္ႏွာေရာ အလြမ္းစာမ်က္ႏွာပါ တြဲထားခ်င္ တဲ့သူပါ။ အမုန္းအတြက္ေတာ့ အကၡရာ မရွိပါ။ ခ်စ္သူ ကမာၻၾကီးထဲမွာ အသက္ရွင္လ်က္ ရွိေနတာ ၾကားရရံုနဲ႕ က်မအတြက္ လံုေလာက္ပါတယ္။ က်မနဲ႕ ပင္လယ္ပဲၿခားေနပါေစ။ သမုဒၵရာပဲၿခား ေနပါေစ။ ခ်စ္သူမေခၚပဲ က်မ ကူးခတ္ မသြားေတာ့ပါဘူး။ က်မသိကၡာရွိရွိပဲ ခပ္ေ၀းေ၀း ကေနလြမ္းေနပါရေစ။

တစ္ေန႕ေန႕ က်မဆီ ၿပန္လာလိမ့္မလားလို႕.....တမ္းတေန မိတုန္းပါပဲ။ က်မရဲ႕ေဘးနားမွာ ရွင့္အတြက္ အၿမဲတစ္ေနရာစာ ခ်န္ထားမယ့္သူပါ။
တစ္ေန႕ေန႕ေပါ့.....................။
က်မ...ေမွ်ာ္လင့္ေနဆဲပါ ခ်စ္သူ။


ဖန္ေန၀န္း

( အခ်စ္အေၾကာင္းကို မိန္းကေလးဖက္ ကခံစားမွသာလွ်င္ ပို၍ႏူးညံ႕မည္ ထင္ေသာေၾကာင့္ ပံုစံတစ္မ်ိဳး ေရးၾကည့္ပါသည္ )

1 comment:

Anonymous said...

တခ်ိဳ႕ေယာက်ာ္းေလးေတြက ပိုႏူးညံ့တယ္ဆရာ။
ေျပာရရင္ ဒီေန႔ေခတ္မွာ မိန္းကေလးေတြက အခ်စ္မွာ မႏူးညံ့ၾကေတာ့ဘူး။
က်ေနာ္တေယာက္တည္း အျမင္ပါ။
အဲ့ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္ျပီးေတာ့ မေဆြးေႏြးလိုပါ။
:):):)

ေပါက္စီ